wtorek, 24 marca 2015

Trening w domu / Training at home

Marzec prawie dobiega końca i to odpowiedni moment na weryfikację naszych postanowień noworocznych. Czy już dawno o nich zapomnieliśmy, czy też kurczowo się ich trzymamy. Ja muszę się przyznać, że daję radę. Głównie za sprawą kalendarza, który stoi przy moim łóżku i codziennie idąc spać widzę, czy odrobiłam postawione przez siebie zadanie. 

March almost coming to an end and a very good time to verify our New Year's resolutions. Do you have long forgotten about them or hold them tightly. I have to admit that I give advice. Mainly due to the calendar, which is next to my bed. I see every day going to sleep, or worked posed by the task.


Pilates, tabata w domu

Ostatnio pisałam o niewielkiej ilości akcesoriów jakie potrzebne są do treningu w domu, dziś natomiast pokażę Wam jakie treningi preferuję. Wszystkie te treningi można spokojnie wykonać w domu, w salonie, bądź w każdym innym miejscu.

Recently I wrote about a small amount of accessories that are need for training at home, but today I'll show you what workouts I prefer. All of these workouts can be easily done at home in the living room, or in any other place.


Pilates to zestaw ćwiczeń, który najbardziej preferuję. Wszystko wykonuje się bardzo powoli, skupiając się na oddechu i na mięśniach. Można pomyśleć, że to bardzo proste, jednak największe zakwasy mam właśnie po tym treningu. Pilates przyczynia się do wzmocnienia mięśni, ale nie do ich rozbudowy, więc jeśli chcecie wysmuklić ciało to jak najbardziej jest to trening dla Was. Powyższy film jest w języku angielskim jednak wszystko można zrozumieć bez znajomości tego języka. 

Pilates is a set of exercises that most prefer. Everything is done very slowly, with a focus on breathing and muscle. You might think that it's very simple, but I was most soreness after a workout. Pilates helps to strengthen muscles, but not to their extension, so if you want wysmuklić body is like the most is the training for you. This film is in English, but everything can be understood without knowledge of the language.


 

Tabata to interwałowy trening metaboliczny. Wykonuję Tabatę ( po wcześniejszej rozgrzewce!), wtedy gdy nie mam za bardzo czasu na trening. Trwa on kilka minut, jednak spalanie tkanki tłuszczowej trwa jeszcze po odbytym treningu. Jednak nie jest to trening dla każdego, o tym należy pamiętać. Nie wolno go robić częściej niż 2-3 razy w tygodniu, na czczo lub bezpośrednio po posiłku. No i obowiązkowo należy wcześniej wykonać rozgrzewkę. 

Tabata Interval training is metabolic. I do Tabata (upon warm-up!), When I do not have too much time to practice. It takes a few minutes, but it takes fat burning even after initial training. However, this is not a workout for everyone, this should be remembered. Do not do it more than 2-3 times a week, on an empty stomach or immediately after a meal. Well, is mandatory to perform a warm-up before.


A poniżej to, co najbardziej lubię zjeść po treningu. Jogurt naturalny z bananem oraz płatkami migdałów oraz świeżo wyciskany sok pomarańczowy. Pamiętajcie, że wartościowy posiłek po treningu jest obowiązkowy!

And below is what I like best to eat after a workout. Natural yoghurt with banana and almonds and freshly squeezed orange juice. Remember that the value for a meal after a workout is a must!

Lunch after training at home

A już niedługo kolejne wpisy dotyczące treningów w domu! Do następnego! :)

And soon more entries for the workout at home! To the next! :)

3 komentarze:

  1. Zazdroszczę Ci, że potrafisz się zmotywować do ćwiczenia w domu. Mi rzadko się tu udaje wiec raczej korzystam z klubów fitness;)

    bymadameem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziłam przez rok na siłownie, ale tyle czasu ile na to poświęcałam bardzo mnie zniechęcił, w domu wszystko zajmuje mi max godzinę:)

      Usuń
  2. Anonimowy26/3/15

    Ja wolę ćwiczyć w domu. Nie specjalnie przepadam za klubami fitness i siłowniami.
    http://zycienienabogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz!